~Kortfattat~

Sheet vad dagen har varit seg idag;o
Jag och Mikaela drog och käkade pizza,sen gick vi upp till skolan för jag skulle hämta en bok,sen träffade vi becca.

Vi drog in till stan och träffade Marie, sen drog jag hem,sen drog jag,mamma och syrran till optikern va tvungen att kolla på nya bågar-.-

Nu sitter jag här och är allmänt deppig! Jag är fast vid dig,jag är kär i dig.



Jag; Mamma,du vet den där blomman jag fick när jag fyllde 17?                                         Mamma; Ahh, vad är det med den?                                                                                               Jag; Fan vad den har levt länge;o                                                                                              Mamma; Emma för fan det är en PLASTBLOMMA!                                                                          Jag; Jaha(i)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback