~LOV:D~

Nu så är det äntligen loooooooooooooooooooooov:D det är efter längtat vill jag säga:D

Idag så händer inte så mycket för min del! Skulle jue på fest i smålandstenar men jag måste tyvärr skippa det:/

Så nu så måste jag;

¤ Be mamma om hjälp om att tvätta mina kläder (nej jag kan inte tvätta?) haha!
¤ Åka till optikern -.- ;[
¤ Renskriva svenska arbetet, och lämna in
¤ Få tag på en
¤ Packa till imorgon
¤ Bada i silvershampoo idag igen!!!
¤ Städa rummet

Detta ska jag göra innan jag åker till Varberg! Det är verkligen måsten:p hehe!

Vi hörs senare;*







Längst fram : Hanna, Jag, Rebecka, Lisa och Jenni

(Drillade på speedwaybanan 08?)
















Kommentarer
Postat av: Anna

vad för svenskaarbete ?:O

2010-02-12 @ 23:21:33
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback