~Melt the snow~

Hallu jag hann inte blogga igår för jag hann knappt vara hemma xD haha.
Det var så här att jag och Josefina drog till värnamo och shoppade loss lite, jag fick med mig två par spetts bh,3 spetts trosor, 5 så ringar [nitar ocf] och en jätte fin tunika:).

Jag kom hem vid 18 tiden och då blev det att fixa sig snabbt, sen dra till fest i gnosjö. Kvällen var lyckad men festen slutade typ vid ett? För några snabbade tror jag?

HAHAHAH! det var så kul jag och Camilla snackade med farbror blå så sa jag HAHA vet du när jag var i halmstad i sommras så sa jag till en polis ba,kan jag få  se din batong?;) och han började asgarvaxD. Sen så sa jag till Camilla Camilla jag känner mig som de i Heartberake Hotel just nuxD så sa vi samtidigt till poliserna om vi trillar så kankse de tar oss bakifrån;) hahahahxD Då så skrattade de ännu mera xD hahhahhahxD nää det var kul:D

Nu så har jag kommit hem från Rebecca och nu så ska jag alldeles strax fixa mig och sen dra till Josefina där det är tacos kväll idag:) Sen drar vi hit till mig och checkar på melodifestivalen:) Men nu måste jag sluta skriva,hehe! Vi hörs när vi hörs:)♥














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback