~Min dag tills nu;]~

Allt började med att jag åt en ordentlig frulle enligt MIG!

Sen så kollade emmapemma sin mobil och ojdå Mikaela hade skickat två sms, skrivit på fb och msn.

Så hon saknar mig asså;)

Aja då så var jag och mötte henne,sen så chillade vi hos mig sen fixade jag mig, sen så drog vi...

 

till en toa?;s

 

haha, nää vi drog och fikade :D

 

 

Mikaela på fiket, så jävla härlig bild asså:D

 

Visst ser det inte gott ut?;D

 

Vi hittade även en cooling där med;] haha

Efter vi fikat så chillade vi runt i "stan" mest faktiskt:] sen kom Marie sen tog jag bussen

hem, och nu sitter jag här!

Nu så ska jag nog hoppa lite i snön bokstavligt hoppa ner från altanen ner till snön;] HAHAH!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

ahahaha, så jävla sexiga bilder må jag säga. ;D

Fler ska dom fan bli imorgon. xD<3

2010-02-24 @ 17:34:29
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback