~MIN RYGG!~

Gaaah fyfan vad jag hatar snön och all jävla fucking IS!
Pappa stressade mig som in i helvete imorse när jag skulle till praktiken så jag klädde inte ens på mig jackan och allt det inne jag tänkte ta på mig det i bilen, så sprang jag ut från dörren ner i trappan och när jag skulle svänga och springa till bilen, tror ni inte jag trillar i värsta snö högen och tappar jackan,vantarna, mp3,n mobilen eller? Fyfan vad jag blev förbannad så jag stod och sparkade på snön och då tänkte jag jue inte på att allt blev mer kallt och blött! Så då blev jag arg för det! Sen när jag väl hade lugnat ner mig, så kom jag till ishallen och väntade på min handledare, som kom 10 minuter försent och då hade jag väntat 20 minuter redan. Sen säger han Emma du kan åka hem,du behöver inte vara här idag! Gaaaaaaah om jag blev sur då eller? så kan jag inte somna om heller så har jag jätte ont i ryggen där är jue någonstans jag inte behöver ha mer ont i! Jag som trodde jag kunde vara fri från sjukgymnasten i iaf ett halv år,men nää, det är jue så kul att gå dit:D *not*

Helt tråkigt nu med föör verkligen alla har praktik helt tråkigt!

Aja vi hörs när vi hörs


 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback