~Nu kanske ni tänker inte nu igen~

Men nu vänder sig denna åsikten till mig själv.

Asså på bara ungefär ett år så  har jag förändrats mycket på, tex utseéndet, blivit mer crazy?, vågat säga mera vad jag tycker och täker till folk, våga stå för den jag är, haft en jätte dålig pariod i tre månader nu och jag tror inte detta kommer funka för du nämner jue inte ens något om att du ville ses innan du åker nu igen! Så tror inte detta kommer att funka om du ska hålla på. Just det jag har haft en jävla otur med att välja fel killar, men som tur är så har jag de underbaraste vännerna.Vi ställer upp för varandra hela tiden och vi vet för det mesta allt om varandra?

Nu tror jag att jag ska ta en paus från allt vad förhållanden med killar heter och just live the fucking life!

 

Jag och becca:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback