~Ny vecka...~

Hopp då var det ny vecka, idag började också apu;n den var roligare än vad jag trodde faktiskt, jag är i en 5,a nu och deras kommentarer är bäst asså xD haha! De barnen som jag är hos nu är helt underbara och roliga, hahah!

Efter apu;n så drog jag till gymmet lite senare så kom Rebecca, efter gymmet så klippte jag mig [det var f*n imig på tiden asså] jag blev faktiskt nöjd:]

Sedan så drog jag och solade(a)

Asså fattar ni hur mycket det stör mig när folk ringer dolt och man missar samtalet, man vet jue fan inte vem det är?!;O åhhh, blir galen på sånt!

Okej, sorry asså jag känner på mig att detta kommer bli en väldigt dålig,deppig,dyster vecka för mig privata saker tänker jag mer på då!

Så istället för att sitta här och klaga som en jävla sur kärring så kommer jag att slå på en film och sova!

xoxo


The world is mine, the problem is that it came with all of ya´ll , And i just don`t like non of you  (8)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback