~Soft dag idag~

Hallu idag så vaknade man upp med en Camilla vid sig, hur fan har det gått till?;s
Just det(i) vi båda var jue så jävla kåta så vi bestämde oss för att plocka upp henne på vägen hem från Varberg igår, så sov hon jue hos mig, vad trög jag är asså;o hahahah, Asså min natt humor kommer igång nu asså!

Hahah, ni skulle hört igårXD
Camilla: Ska vi dela på den sista riskakan eller?
Jag: Jaa,det kan vi göra

När jag skulle ta min halva,

Jag: Camilla förfan tog du hela endå?;o
Camilla: Emma du åt jue upp den innan jag såg det?
Jag: Ehh,nää för jag skulle ha den tills senare?
Camilla: Men du åt upp den;o
Jag: Men nää;o
Camilla: JooXD fan emma du skrämmer mig just nu!

HAHAH, så glömsk är jag xD

I alla fall, så drog jag och camilla upp till stora stan vid tre tiden och va lite med robban,sen så var fanny så snäll och hämtade upp mig och camilla då satt även rebecca och bim i bilen helt överraskat;) haha

Jag,camilla och becca åkte hem till mig och så bestämde vi vad vi skulle vara på maskerad festen som är på fredag, ni får vänta och se vad vi ska vara;] höhö


jag och camilla på en toa där det gick hett till ;)

 

 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback