~Svennebannan~

Asså jag har tänkt på en sak faktiskt och det är att vi svenska är aldrig nöjda! Eller hur?

Alltså som nu vi har en riktig vinter som vi inte har haft på jätte länge, visst jag hatar att det är vinter just nu och det är så mycket snö nu, men ändå tänk om vi inte får uppleva "en riktig vinter" mer!

Och när det är vissa klagar på sommaren att det är för varmt! Asså det kan aldrig vara för varm i Sverige tycker jag i alla fall. Asså ni som tycker det sätt er i källaren eller åk till ett land då det är kallt då,eller är det för kallt då med eller? Men seriöst?

Och som en skit sak som om internet inte vill funka just då tänk på de som inte ens har råd till en dator med windows 98 i liksom? Okej,jag brukar lacka som fan om inte internet inte vill funka, men vafan sätt dig vid tv,n eller gå och gör något annat så länge då vafan!

Svenskorna är fan bortskämda!

Nu ska jag och becca sova, gonatt sötnosar:*


 

 

 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback