~TALAR UT!~

Asså jag känner det nu jag måste verkligen tala ut!

Det har jue hänt en grej som jag är helt jävla confused om... och jag känner så här att du har fått din chans man behandlar inte en tjej så, och kallar mig massa skit! Man tar åt sig det gör man!
Men ändå så så känner jag att jag vill vara med dig och se hur det är liksom?
För du är underbar det är du men du har dina stunder och det har jag med,det vet jag jag kan vara en fitta rent ut sagt!
För jag har mina damp stunder ibland men det måste du förstå själv som du gjorde mot mig igår? Sen har vi haft våra små tjafs då och då...
Men denna gången visst det gick ur kontroll det gjorde det, men gaaaaaah! Jag vet inte hur jag ska göra?
Det ända jag vill är att vara lycklig någon gång, kan jag inte få vara det?
Men som sagt om du vill ha mig så är det dags för dig att börja anstränga dig faktiskt så är det så!

Nää,nu ska jag kolla på tv sen somna med ångst!

Kommentarer
Postat av: josefina

Tycker helt seriöst du ska skita i den människan, han verkar ju ha något fel i skallen ;S

2010-02-28 @ 16:41:33
URL: http://josefinabogenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback