-

Alltså jag förstår mig inte på en sak har jag aldrig gjort kommer jag nog aldrig att göra heller. De flesta killar en del tjejer också fast i detta fallet killar, de säger vad tjejen vill höra tjejen går på det. Sen får killen det den vill ha sen sticker. Jag fattar inte det, man ser jue direkt eller ahh jag har lärt mig nu med tiden hur de försöker göra, och de har faktiskt ett visst utseénde med det är konstigt.

Varför kan de inte bara gå på de tjejer som är players eller slampor istället för att såra en som inte är player, som verkligen tror och litar på killen 110% Stör mig som in i helvete på sånt!

En till sak jag har tänkt på är att jag svär som fan ;o alltså när jag bloggar jag säger det jag skriver och då blir det svårdommar xD hahah!





Min baby är i Norge nu hon kommer hem 25;e hon åkte igår det märks verkligen att hon är borta fan;[
Saknar min blondiebaby, love you ♥


Kommentarer
Postat av: Cammie

Saknar dig pluttan <3

2010-07-12 @ 01:22:56
URL: http://pinkshoe.blogg.se/
Postat av: amanda

haha nee jag trodde bara :D

2010-07-12 @ 09:54:36
URL: http://amoriito.blogg.se/
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

Hej

Om du inte gillar reklam för tävlingar och sånt så ber jag hemskt mycket om ursäkt för denna kommentar. men annars så vill jag tipsa om en tävling på min blogg där man kan vinna en design.



Om du är intresserad så hör av dig :)

kram //Thepriceoflove

2010-07-13 @ 08:59:39
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback