Änglen från det blå

Idag så har det varit upp och ner typ så där, det började bra mitten av dagen va skit slutet va kul.

Drog till Josefina idag och grillade med flickorna det var mycket mysigt:) Efter vi hade grillat så rökte vi emelies vattenpipa denna gången välte jag inte den som i midsommras xD haha. Jaa, harregud:p

Jag vetefan vad jag ska säga mer faktiskt jag har inget att säga^.^






Erika

hejsan emma,jag har ingen blogg men hoppas du svarar på min fråga i vilket fall på något sätt:) För det första ett stort grattis till din blogg som fyller ett år^^ sedan så undrar jag vad har du för stil? Alltså klädstil? Många kramar erika

Svar; Jaja, fifan självklart jag svarar varför inte liksom? tackar xD HAHA. Alltså jag själv tycker att jag har olika stilar ibland kan jag klä mig sött nästa dag typ med nitar fast endå som liksom på ett snyggt sätt. Alltså det är svårt att förklara fan asså xD hahah






Min coola hund i mina nya brillor :D ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

bra blogg :=)!

2010-07-10 @ 21:29:51
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback