Ett års dag



Jag har haft min blogg i ett år nu ;s det har gått jätte snabbt verkligen, det känns inte som jag har bloggat i ett år i alla fall. Men mina trogna läsare har följt mig i både upp och nerdför backar. 
Jag kollade på 9 juli 2009 asså jag har ju förendrats som fään i ansiktet eller ahh hela kroppen. Det är jag glad för kan jag ju säga:p

Just det angående designen jag testade göra en men jaa, ni såg ju hur det gick xD inte riktigt min grej, jag ska be någon fixa det, någon snäll människa:)


Kommentarer
Postat av: Erika

hejsan emma,jag har ingen blogg men hoppas du svarar på min fråga i vilket fall på något sätt:) För det första ett stort grattis till din blogg som fyller ett år^^ sedan så undrar jag vad har du för stil? Alltså klädstil? Många kramar erika

2010-07-09 @ 01:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback