När dagen blir till natt på en timme...

Känns helt jävla paff alltså, jag vet inte vad jag ska säga längre för det har hänt så många gånger så jag känner att jag måste ha vant mig nu vid det här lagret men icke då. Jag går på det om och om och om igen fast en jag vet hur ni funkerar så går jag på det endå hela tiden. Är jag så trög eller är det bara ni som är så jävla bra på att ljuga för mig? Ni högg mig i ryggen för sista gången nu kan jag ju bara säga alltså, för jag kommer aldrig lita på er mera nu har det pågår i flera år, så nej aldrig mera. Men det är ju bra ska man inte kunna lita på varandra så borde jag ju egentligen bara sticka? Men frågan är ju vart då någonstans för jag kan inte vända mig till någon ut av er för ni är bara så falska hela j*vla bunten! Pallar inte med er längre och ni är de jag ska kunna lita på mest men er litar jag på minst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback