Shit happends



haha, så jävla snygg bild assåxDD

Jag har nyss kommit hem från golfen, det går fan skit bra asså:] Sen svängde jag in på Elgiganten pappa ba vafan gör du?;o jag ba ska kolla på mobiler:D. HAHA, aja jag hittade en mobil i alla fall fast den hade de inte hemma, så den kommer nästa onsdag det är bara att vänta
, det är något som jag verkligen hatar. Ni skulle ha sett han som jobbar där ;'o damn så jävla snygg asså;o Så kommer jag där helt osminkad och helt svettig av golfen;o, men han fick ju in någon bling;D HAHAHHAH. ,fan det regnar ute xD Varför har ingen sagt det;o jag vill ju sola idag;o blä på äckel regn snusk sverige.

Idag så ska jag träffa sötnosen Lisa :] Länge sen jag träffade henne, *snyft*♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback