Vilken härlig dag nanananannannna

Hallllllllllllllllo dööö, tjabba tjena hallo jag hoppas att vi har blivit solbruna nu eller gyllenbrun eller ja minst badat i alla fall. Idag så var det en sån dag som man kunde ligga i solen länge det har jag inte kunnat de senaste dagarna faktiskt, för det har varit för varmt.

Idag så var det sista dagen på golfkursen, nu så ska jag bara skriva provet och gå två runder med hyffsade  resultat, sen får jag hcp36+ sen jobbar jag mig neråt.

Efter jag badade hos syrran idag så drog jag och josefina och träffade becca bus:D vi käkade lite, sen blev det private talk...

Aja what ever, just det gonzas nya ord ftw ist wtf asså ftw= fuck the what? HAHHAHAHHAH, vi är sjuka men jaa jag har alltid vetat att jag har varit sjuk så för mig är det ingen nyhet;)



Hon är så jävla rolig asså xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback