You sometimes make me sad and blue

Tjeeeeenare det har typ varit Sveriges varmeste dag känns det som fan asså;o jag hoppas att ni stekte för det gjorde jag:D solade först hemma, sen drog jag och mammi till syrran så badade jag i deras pool, jag fegade först men den jävla var jag i poolen i en timme typ, jag flöt på en sån luftsak xD skit gett va det:] sen kom pappi och andreas och så grillade vi. Sen drog jag hem  och kollade på fotbollen FAAAAAAAN VAD GETT ATT TYSKLAND TOG BROMSET:DDD Imon så kommer Holland vinna HOPPAS jag! För mitt egna bästa ;o.
I alla fall efter fotbollen drog jag och träffade Josefina, hon snackade så sen slutade hon jag bara josefina vad är det?:| hon ba SPINDELL:o så kutade jag verkligen för det är min värsta fobi.
Och nu är jag hemma, mitt rum är skit varmt fläkten är på, på det högsta sitter i underkläder och svettas som k*ull jag skojar fan inte asså:o HAHHAHAHHA!




Kommentarer
Postat av: amanda

älskar värmen haha :D är du utomlands :D?

2010-07-11 @ 10:41:17
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback