21 juni

Haaallu nu så har jag bara tre fucking dagar kvar sen är jobb vecknan slut för denna veckan för på fredag är det midsommar, då blir det Halmstad som förra sommaren fast nu sattsar vi på att det kommer bli mycket mycket bättre, right?:D

Idag så har jag träffat Lisa en stund efter jobbet, sen Luran på kvällen, sen har det inte hänt så mycket idag faktiskt :p

På onsdag så får jag mitt nya simkort längtar som bara den, ska ni bara veta alltså!;o

Mitt internet cpar som bara den också jätte irriterad på det! Ibland när man sitter och chattar med någon så loggar man helt plötsligt ut, måste fixas alltså!!!



Så jävla seriös bild alltså;] har varit flummig hela dagen ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback