22 juni

Tjabba tjena hallå vi säger så, idag så har det varit soooooooft jobbade, åkte hem,drog till gnosjö becca mötte upp mig på puss. Pappa ringde och stressade mig när jag stod inne på puss, för vi skulle grilla. Åkte hem,blev snabbt hem till syrran för att duscha. Sen hem och grilla, har kollat på ullared i repris hahah,så kul xD och nu sitter jag här och ska snart nana:]

Pappa, brossan och syrrans man håller på med duschen nu typ golvet tror jag? eller väggarna fanvet jag? Så det blir la klart nu i veckan HOPPAS JAG, VILL JAG. Känns jätte surt att åka iväg och duscha då kan man inte gå runt i underkläder utan måste sätta på sig kläder dirket;o



En osminkad emma som vill paaaaaaaaaaaang, har jätte ont i huvudet av allt baby skrik och allt sågande. Okej, men nää vi inte skjuta mig skoja ba;]

Ses imon bitches ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging haha :)

2010-06-23 @ 07:14:12
URL: http://nnattiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback