27 juni

Fifan vilken helg alltså, jag är helt jäffla seg asså xD
Fredag; Jag kom till halmstad vid fyra tiden, fixade oss, käkade, började festa. Sen drog vi till östrastranden det skulle som sagt vara strand fest, men det va det intexD Sen drog vi in till stan där det inte hände så mycket pga att jag inte är 18 ä,men mina vänner är snälla så de gick intein på någon, utan vi hade skoj i vilket fall:]

Lördag; Började med att jag och josefina sprutade vatten på ett utav tälten, sen gick vi och badade eller jaa, jag och josefina badade de åtta killar va ju badkrukor ;] VI fixade oss, festade lite, drog in till stan. Jag fick ryck vi träffade nur sen var vi hos Niclas lite sen drog vi hem.

Idag; Badade vi och solade bara;p jag är verkligen jätte seg, jag somnar snart. Och jag vill inte jobba imon seriöst:p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback