Em tycker till!



När jag var ute med hunden innan så kom jag och tänka på en sak som jag har stört mig på jävligt länge alltså.
Det är att vissa hundägare plockar upp skiten fast de slänger inte de i någon papperskorg nää, de slänger de i skogen! Asså äru trög på riktigt eller? Då är det jue fan bättre om skiten ligger kvar och "åker" in i marken istället idioter! Okej, det är ju inte så trevligt att trampa i hund skit men släng det  fan inte påsen i skogen tröga saker! Visst jag plockar inte upp det pga ut av att jag går i en skog med pepsi då behöver man inte plocka upp det anser jag,men det är ju helt annat om hundarna skiter mitt på gatan!

Vilken åsikt alltså, hahah! Ny målade naglar har jag med men får nog måla om de efter denna skrivningen xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback