Just a girl

Imorgon så börjas det med jobbet, fifan låter inte alls lockande asså -.-

Jag har nyss återställt min data för 11 gången idag! Jobbigt jobbigt, snart så ska jag dra till syrran med mamma.

Just det imorgon och hela vecka så ska jag försöka hålla mig borta från skräpmat och snacks men cola får jag dricka (a) haha!


 

Lina

Hej jag har några frågor varför vill du inte att folk ska prata om din vikt?
vad ska du göra under sommarlovet?
är du nöjd med dig själv? vad vill du ändra i så fall?
äter du p-piller? vilka ? funkar de bra?
Har du pojkvän? om inte varför?

Puss och Kram Lina emma du har jätte bra blogg och du är jätte söt :)

Svar: Tjenare Lina,

Jag vill inte att folk ska snacka om min vikt på grund utav de vet inte om bakgrunden till den, kanske är därför? För om ni kollar tillbaka till förra sommaren och så kollar ni på mig nu, så ser ni att jag har gått upp i vikt!

Jaa du jag ska jobba nu i tre veckor sen drar jag till Varberg och stannar där ett tag.

Nää, det är jag inte jag vill gå upp mer i vikt.

Jaa, jag äter Cerazette, de funkar bra för mig för har inte lika mycket mensverk nu i alla fall. Och det är ett stort plus att de är så små därför att jag inte kan ta tabletter.

Nej, det har jag icke, för att jag inte vill eller nått?

 

Old pic each girl is a bitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback