SLUT!

Nu räker det:p HAHHA

Carin

Hej emma jag har längtat efter att du ska sätta igång med en frågestund :D Mina frågor är varför vill du bli brunett? Hur mycket tjänar du på ditt sommar jobb? :)

Hellu, tur att jag gjorde det då du;] Jag vill bli det därför att då slipper jag den jobbiga utväxten jag får ju så mörk utväxt. 47 :-  / timmen jo jag vet rena slaveriet!


Sofie

Heeej, Vad händer på midsommar?:)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej xD Jag ska nog till halmstad tror jag :)


Dina top 5 låtar just nu?

Justin Bieber - One time

Lady gaga - Alejandro

Usher - OMG

Sean Banan - Skaka rumpa

Don Omar - Hasta Abajo

 

Ylva

hejsan, vad ska du göra efter du har jobbat klart? och hur länge ska du jobba?:)

Jag ska dra till Varberg direkt, jag ska jobba till fredagen vecka 26

 

Gillar du att vara singel på sommaren?:p

Jaa, alltså både och men man ska ju verkligen inte leta efter kärleken, så jag tar dagarna som de kommer;)

 

Madde

hur mår din hund?:) vad gillar du mest med midsommar? vad skulle du vilja dricka om du fick välja mellan sprit, öl eller cider?:)

Min hund mår bra, haha! Jag gillar mest att umgås med mina vänner och familj. öl :D

 

Favorit färg?:)

Rosa? hahahaxD

 

H

Är du beroende av internet?;D

HAHHAHAHAH, jaaxD

 

Larsson

Favorit sport att spela? Favorit sport att kolla på?
Vad tycker du om Victorias och Daniels bröllop? :)

Innebandy och drillning

Ishockey

Jag tycker att det var överdrivet faktiskt okej, de respenterar Sverige men de är la som alla andra i alla fall eller?

 

Vill du ha en pojkvän just nu?:)

Ingen aning ;p

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback