Tråkigt:p

Tre namn jag lyssnar till: Emma, lill Carlsson, Calle
Detta tycker jag om att göra: Shoppa, sola, festa,träna
Detta vill jag göra just nu: shoppa
Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Humor
Är du kär just nu: vem vet;]
Jag vill gifta mig: kanske
Något jag vill ha i present: flera miljader:D
Detta har jag på mig just nu: tröja och trosor
Favoritkläder: Leggings
Favoritdjur: Hund
Följande musikstilar tilltalar mig mest: vet inte
Tre av mina favoritlåtar för tillfället (just exakt just nu i skrivandets stund): för många
Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligaste: RASTERNA;]    tråkigaste: matte
Stjärntecken: skorpinjorn
En film jag gillar: Flickan som lekte med elden
Hit vill jag gärna åka på semester: kreta
Ögonfärg: Blåa
Längd: 173 kanske
Jag tror på: qui?
Person jag beundrar: vet inte
Favoritfärg: rosa
Udda förmåga/egenskap: jag har min egna humor ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback