~Back to fucking school~

Nu märker man att skolan har börjat asså försov migxD hahah!

Brandlarmet gick idag i skolan vet ni  varför?
Det var en lärare som hade en piroger i mikronXD ganska fail faktiskt! Så brandbilen komXD hahahha!

Sen så fick vi en ny tjej i klassen idag med! Säger bara hon gjorde inte så bra första intryck i alla fall!

Just det jag hämtade mina betyg från praktiken idag med det var bra faktiskt:D hahahha.




Fråga!

Hejsan Emma, jag har två frågor till dig! Kan inte du ta kort på exakt alla dina hello kitty saker?(a)
Och den andra frågan vad tycker du om unga mammor?
massor med kramar:)ps! DIN BLOGG ÄR BÄST:D




Sen så har jag mer underkläder men de är i tvätten och kassen orkade jag inte  ta upp xD, Sen har jag ett reflex med men det glömde jag bort(A)

Så jag har alltså  18 Hello Kitty saker:p


Ojdå vad
jag tycker om unga mammor, ehh, jag är faktiskt imponerad av de faktiskt, själv så skulle jag aldrig klara av det just nu i alla fall. Jag tycker bara att det ska bli jobbigt när jag ska bli moster om typ 2 månader, men ändå så jävligt skoj. Men nää, så jag är impad av de:)





Idag så händer ingeting mer än att svenska hollywoodfruar börjar idag igen:DD

Nu ska jag ta och kolla på film och kanske ta mig en nap för sov bara 2 timmar inatt!:s












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback