~Bakis på hög nivå-.-~

Fyfan vilken kväll det var igår asså nu ska jag berätta;

Mamma och pappa körde mig till Josefina så skulle jag gå in till de men jag trillade så mina öl gick sönder-.- men cidern klarade sig. Hela min väska lyktar ölxD Sen så åkte vi till smålandstenar, när vi skulle gå in i Camillas hus så trillade Josefina xD Sen så förfestade vi hos Camilla alltså jag,Josefina,Camilla, Rebecca, Albin,Mika,Fat och Bim. Sen så drog vi till festen vid 22:00 tiden:), sen träffade man massa trevligt folk. Slutet på kvällen så fick man ta hand om ett fyllo;) haha!

Idag så vaknade jag vid 15:00 tiden något runt där, och jag har nyss käkat pizza fyfan vad gött! Nu så ska jag gå och duscha så vi hörs senare:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback