~Blandat~

Fråga!
Du har kommit efter med dina outfit's ;)
Vad är det värsta du vet?
Varför tränar du? och hur ofta i veckan tränar du?:)

Svar: Haha, du håller koll du;] Kan lägga upp tre outfits som jag har glömt då, för din skull;D haha
Det värsta jag vet är canser, jag har själv varit med om det i 5 år nu snart och det är verkligen hemskt! Det hemska är att personen åker in och testa sig en eller flera gånger i halv året!
Jag tränar för att hålla mig i form och träna upp min kondition;p höhö! Jag tränar också för att jag inte vill se ut som big mama när jag blir äldre pga att jag äter sån skit mat! Jag tränar i alla fall
minst två gånger i veckan!

I skolan idag så var jag mest trött efter helgen inte för att det hände så mycket då men i alla fall:p
Det bästa av allt i skolan var att jag fick träffa min sötnos:) ♥

Petra Mede Show började jue idag,kollar på det nu och usch vad det är dåligt jag fattar inte ens varför jag kollar på det jag gillar inte ens henne;shaha!


Här är outfit bilderna;D Klicka på de så blir de större!








Denna låten är så bra:)

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback