~Bloggtorka!!!~

Fyfan funderar på att ta en paus från bloggandet ett tag har sån jävla bloggtorka!

Dagens roliga stunder!

* Vi skulle sätta upp stolarna efter naturen så brukar man hänga stolarna under bordet på en stång eller vad det är? Så trodde jag det fanns det men nää, jag låg där över bordet istället med en skrattandes Josefina, vid migXD hahah!
* När jag och Josefina töntade hos som fan på skapande sen gick mina söndriga leggings sönder ännu mer;( HAHA!
* Sen började Anna skratta åt mig när jag trodde att Jesus dog på Julafton xD HAHA! Sånt behöver inte jag kunna;p
* Och när Jaber kommer och säger visst var den stor? Jag ba vah? Han ba visst var den stor? Jag ba ahh, fyfan asså;o Han ba vilken? jag ba chockladbananen, så började alla skratta sen kom jag på att det bara lät så fel! HAHAHXD
* När jag var jätte nära på att trilla när jag och Felipe gick hemxD hahahha!


Nää, nu så är det mitt liv för nu är Dating in the dark, DH, Cougar town, Christine!

Vi hörs när vi hörs:)









































Kristoffer♥








Kommentarer
Postat av: Anna

hahah Emma du är verkligen härlig :P

2010-03-16 @ 21:47:51
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: Ylva

Om du var tvungen att välja av dina kompisar vem som är din förebild,och varför? Kramis

2010-03-17 @ 00:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback