~Drop your hands, and move your body~

Hejhopp gummi snopp:D Jag har precis kommit hem från en lång tråkig skoldag och ett härligt pass på gymmet:] Fan vad jag älskar att träna asså:D

Nu så blir det duschen sen så ska jag softa för klockan 19:00 är det HOCKEY:DD

Jag måste bara berätta en sak för erxD Jag och Josefina satt i studierummet helt själva och töntade oss, vi hade fötterna på bordet så sa Josefina Fan vad skönt att vi är själv här. Så öppnades dörren och vi trodde jue det var en lärare, så vi blev helt chockade typ xD men så var det bara en elevxD HAHAHHAHAHAH, fyfan vad vi skrattade och han skrattade med. Jag skrattade nog i 10 minuter asså xD hahahahaxD





Nu kör jag en outfit and facelook

Hood-  Carlings

T-shirt- HM

Leggings- Gina T


HAHAHA, sitter och lyssnar på toarulle med shan the man;] Kan fan hela låten den är så

jävla dåligxD

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: josefina

haha när man läser om de så ser de inte alls så kul ut, men de va fan as kul xD hahahah

2010-03-24 @ 19:22:09
URL: http://josefinabogenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback