~I gave it a try but it dosen't work~

Nu är jag mer skoltrött än någonsin asså! Jag pallar fan inte mer, jag vill hoppa av men jag har jue fan gått halv tiden nu och jag vet att tvåan är värst, men i alla fall! Åhhh, orkar inte ge mig sommar lov?

Imorgon blir det att försöka skriva rapporten, sedan så ska jag börja på massmedian skiten. Sen så tvingar mamma mig läsa pojken som kallades det jag har bara läst 20 sidor på ett halv år(a) men jag är inte en sån som sitter hemma och läser! Men imorgon så ska jag i alla fall försöka ta tag i mitt liv! Ni får påminna mig bara okej?;]höhö!

Nää, innan idag så var jag ute och gick med Josefina så träffade vi Angelica och Louise, när jag kom hem så kollade jag på SVENSKA HOOLWOODFRUAR:D Det är så bra:D

citat #1: Man har jue inte fått ett ordentligt pök på 7 år nu, så nu ska jag ha stor,hård,ung;) = ANNA ANKA:D<3
citat #2: Mitt läppstift har slutat att göras,man blir deppremerad. Jag ska nu åka och köpa nytt mjukt och galnsigt ska det vara- heter hon Maria? Jag vettefan,

Men jag älskar de:Dhahhaha!


En liten emma som träffade bananer i pyamas en gång i tiden de ni;]

Nu ska jag försöka sova hörs imon god natt<3

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback