~It's my life~

Sorry jag har varit upptagen denna helgen typ:p hahah, men här kommer en snabb genomgång vad som har hänt;)

Fredag: Jag åkte till syrran vid 6 tiden, vi chillade kollade på tv, sjöng singstar;) HAHA.  Sen så drog jag upp till "stan" för att träffa kristoffer:] Sen så gick vi hem till hans kompis, sen kom jag hem tidigt på lördag morgonen;) haha.

Lördag: Så var jag jätte trött, jag vaknade vid 3 tror jag, sen på kvällen drog jag till rebecca, där så var det chillfest. Sen åkte jag hem vid halv 1 tiden:)

Söndag: Idag så ska jag försöka plugga, för rapporten ska vara inlämnad imorgon;S och jag har inte ens börat;oo


Du är så underbar♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback