~Never say never...and never say forever! ~

Vad fan är det med mig? Seriöst jag blir alltid sån här! Jag vettefan hur jag ska göra heller! Åhh! Jag hatar det bara så att ni vet det nu asså!

Sen så är det en till grej som jag verkligen måste få ut nu asså! Jag vill inte ha med dig att göra, fatta det! Du fick fan din chans, sen sabbade jag den, sen gav vi det en till chans sen sabbade du det, sen sabbade du det en gång till, så vi har gett det tre fucking chanser. Du behöver inte försöka någon mera gång,
för det funkar inte!!! Jag har gått vidare, och du behöver fan inte skriva till mig nu och frågar varför jag inte svarar! Du är jue fan helt jävla pukad om du inte fattar! Det har gått en månad sedan du hörde av dig! tror du helt seriöst att jag vill ha dig nu eller, nör du har beteet dig som du har gjort? Säger bara fuck you ditt efterblivna puko!



Fick en fråga innan med:)

Jag har en fråga! berätta max tio saker du verkligen är beroende av:)

* Min familj ink pepsi:]
* Mina underbara vänner
* Musik
* Datorn
* Mobilen
* Cigg
* Träning
* Cola:D
* Pengar!!!!
* Skönhetssaker som dusch,smink ect:)



Tyckte denna bilden är skit mongo hahahaxD

(bild från igår)

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback