~Plugg i 4 timmar;s~

Fyfan kom nyss hem från syrran hon har hjälpt mig med mitt pluggande, det gick bra. Jag kom på en sak när jag satt och pluggade natur jag är jävligt bra på energi skiten;o haha! Inte illa asså;) haha.

Hade bara två lektioner idag *onödigt* men vi hade jue idrott klar man kommer till skolan då;o haha! Kom i tid idag med;) händer inte ofta asså;s. Men i alla fall andra lektionen var teckenspråk då hade vi prov med och min lärare tyckte det gick bra, men det tycke då fan inte jag.

Just nu så händer inget jag sitter och fördröjer tiden tills klockan ska bli 20:00dateing in the dark är, sen är det dh 21:00, 22:00 cugar town, 22:25 christine;) Jag älskar tisdagar:'D




FRÅGA! Fan ska jag ha en frågestund igen eller;s hahaxD

Hur träffades du och din pojkvän?:)
Svar; Vi började prata på facebook om hockey os;s hahaxD sen så träffades vi på en fest sen så var vi fast helt enkelt. Vi träffades mer och mer och så ahh:) Nu är det som det är och det är helt underbart:D♥



Saknar drillen, när våren kommer fram då sa jag gå ut på gräsmattan och kasta med min drillstav:D

*LÄNGTAR*

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback