~Smart?~

Btw de nya glasögonen, ska bara användas vid plugg, dator! Det är gött:)

 

Så här pluggar en väldigt klyftig blondin!

På tal om klyftig...harregud asså det är så jävla dumt så jag måste verkligen bara säga det!

Jag skulle lägga in bilderna från kameran till datorn och usb kablarna ligger bakom skärmen så jag kollade inte jag bara tog kamera sladden och det funkade jue...

Sen när jag kopplade in usm skiten i datorn så kom det inte upp någon ruta, och jag dampade jue minst i 20 minuter! Sen så fick jag syn på att datamusen lyste rött! Alltså jag hade kopplat in uttaget till kameran fast kopplat in usb skiten till musen i datorn!

 

så jävla ahh, harregud ibland har jag fan inte alla hästar hemma asså, men det kanske kan beror på att jag inte äger någon häst! HA KANKSE ÄR DÄRFÖR?;) neeh kankse inte;) haha!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback