~Snart är det fredag:)~

FRÅGA!

Om du var tvungen att välja av dina kompisar vem som är din förebild,och varför? Kramis

Svar: Ehm, fan vad svår;s men det är nog Rebecca Åberg därför att vi har gått igenom exakt samma sak, hon finns alltid vid hennes vänners sida, hon känner mig så mycket så hon kan skriva en hel bok om, vi klickade så bra när vi blev vänner och vi har väldigt kul tillsammans. Hon gör min på jävligt bra humör när jag är nere, hon vet också vad hon ska säga när det har hänt något. Älskar dig Rebecca Åberg<33


 

 

Idag så händer ingenting verkligen, får se vad jag hittar på;p
Vi hörs när vi hörs:]



Kommentarer
Postat av: Becca

awwwwwwww emma gumman, jag blir tårögd.

Tillsammans är vi bäst. <3

2010-03-18 @ 20:56:38
URL: http://rebeccaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback